Wetenschap, CrossFit, en Running: 3 Principes to Injury-Proo

Обсуждаются все вопросы, связанные с Интернет-магазином 34sunrise.ru

Модератор: Sanches

Wetenschap, CrossFit, en Running: 3 Principes to Injury-Proo

Сообщение Parkeraubrey » Чт июл 13, 2017 11:20 am

Wetenschap, CrossFit en Running: 3 Principes to Injury-Proof RunnersCourtesy of stack.comwords // T.J. Murphy Soms wordt het schema geslagen. Op zulke dagen moet Dr. Brian Hickey, PhD, een oefenwetenschapper en assistent-professor aan de Florida A \u0026 M University, schoenhoren trainen in 10 minuten of minder, of sla het helemaal over. Maar het overslaan is niet echt een optie. Een geëvolueerde runner en duathlete, geëerbiedigd in 2004 als Florida Track and Field Atleet van het Jaar, Hickey houdt zich aan bij een 'No Days Off ? Beleid'. Hij zegt: 'Je mist op een dag, en het wordt makkelijker om redenen te ontdekken waarom je twee dagen of drie zou kunnen missen. Veel onderzoek geeft aan dat je over tien minuten een productieve training krijgt. Maar hij voegt eraan toe dat er redenen zijn waarom een ​​runner die hoge prestaties en levensduur wenst te bereiken, moet vermijden dat de rijders die aanbevolen worden in de meeste conventionele lopende programma's - waarbij een loper zo veel mogelijk volume ophoopt, 60, 80 of hoger 100 mijl per week, maand na maand. 'Ik wil elke stap tellen, ? Hickey zegt, reageren op Runner's World survey data van 2009, waarin blijkt dat minstens 65 procent van de lopers elk jaar een blessure lijdt. Voor de toegewijde marathoners, De situatie is nog erger. Een 2007 conferentiedocument dat op de Stanford University is opgesteld en gepubliceerd in Sports Medicine, onthulde dat bij het voorbereiden van de marathon 90 procent van de lopers een of andere verwonding veroorzaakt, waarbij de knieën meestal betrokken zijn. Volgens de Stanford-onderzoekers worden dingen bijzonder gevaarlijk wanneer een runner gemiddeld meer dan 5 mijl per dag is. 'Er is een bijzonder groot risico op letsel bij het overschrijden van een drempel van 40 mijl per week,' aldus de studie. Met meer dan 25 jaar ervaring in concurrentie en coaching heeft Hickey speciale duidelijkheid over het probleem van slimme training. Met zijn eigen veldtests heeft hij wetenschappelijk onderzoek vergeleken met wat werkt en wat niet werkt.Maak elke staptellingHickey spent zijn kilometers uit als een miserij, die niet meer dan 20 mijl per week loopt. Hij richt zich op specifieke trainingseffecten die hij wil Elke mijl. 'Als je het doel van een training niet kent, gooi je niet alleen potentiële prestatiewinsten weg, maar open je de deur naar onnodig letselrisico,' zegt hij. Wat traditionele trainingsprogramma's bevatten, bevatten vaak makkelijke runs van 30 tot 60 minuten en makkelijke lange lopies van twee uur of meer - beide om cardiovasculaire fitness te bouwen? Hickey is van mening dat de kosten van de pounding opwegen tegen de voordelen. In plaats daarvan gebruikt hij het high-intensity, low-duration model in CrossFit Endurance, waarin de energiesystemen van het lichaam worden opgeleid met een mix van interval-trainingen, tijdproeven en races, gecombineerd met CrossFit-style high-intensity metabolic conditioning workouts , Die de uithoudingsvermogen en uithoudingsvermogen opbouwen. Studies die de crossover ondersteunen van circuit training tot hardloop, gaan terug naar een National Athletic Health Institute studie uitgevoerd in de jaren 70. Deelnemers verbeterden hun looptijd met 5 tot 6 procent over 10 weken zonder een enkele stap te doen. Hickey zegt dat CrossFit workouts-zonder de gezamenlijke dragende effecten van het loggen van veel miles-produceer bonus effecten van verhoogde mobiliteit, uithoudingsvermogen, elasticiteit en kern kracht. Hij hegt ook zijn weddenschappen door zijn fiets te halen om nike air max 90 heren goedkoop zijn oxidatieve systeem zo makkelijk te laten doen, maar met nulimpact. Minimaliseer de contactpunten van de grond. Hickey maakt gebruik van de kernsterkte die hij met CrossFit bouwt om een ​​rijstijl te vergemakkelijken, die de bewegingsstimulatie verder vermindert. 'Denk aan inertie,' zegt hij, met betrekking tot Newtons Eerste Bewegingswet: een voorwerp dat met een constante snelheid beweegt blijft bij die snelheid, tenzij door een andere kracht wordt aangepakt. 'U wilt deze krachten minimaliseren om u te vertragen.' Hickey werkt om een ​​snelheid van 180 stappen per minuut te handhaven om de contacttijd van de grond te minimaliseren. 'Als ik de contacttijd van de grond minimaliseert, zal ik de rotatie in de heup maximaliseren,' zegt hij. In dit scenario fungeert de heup als een tweede voet. Ook hoe minder tijd de voet op de grond besteedt, worden de minder draaiende krachten overgebracht naar de knieën. 'Het probleem als je vertraagt ​​tot 80 stappen per minuut of minder, is dat wat je lumbert, ? Hickey zegt. 'Wat gebeurt er dan? De heup komt door en plop, je voet blijft daar gewoon. 'Het wordt een constante start en stop, en de accumulatie van tegengestelde krachten zal op elke plaatsing van de voet-leidend zijn op de traagheid. 'Met een snelle snelheid is mijn onderbeen net voor de rit,' zei Hickey. 'Ik hardloop meer met mijn hart en longen.' Hef zware dagen wanneer Hickey bijzonder druk is en slechts een kort raam heeft om te trainen. Hij gebruikt zijn tijd om de natuurlijke hormonen in zijn lichaam te stimuleren, namelijk testosteron en menselijk groeihormoon, Die lean spiermassa produceren, een boost in VO2 max, en een groot aantal andere positieve biochemische effecten. Hij zegt: 'Als je maar vijf minuten hebt, ga dan een zware kettlebell aan. Of doe drie sets van vijf deadlifts. 'Een van de favoriete workouts van Hickey's in een knijp, is om een ​​24 kg kettlebell te grijpen en nike kinderschoenen zo snel mogelijk door 100 schommels te rennen. Een studie van 2010 bij de Truman State University heeft vastgesteld dat kettlebellwerk een hoge hartslag uitoefent en aanzienlijke prestatievoordelen biedt. In slechts een paar minuten voert Hickey een training uit die zijn kernsterkte en uithoudingsvermogen verhoogt, terwijl hij een krachtige hormonale reactie stimuleert. Als een meestersatleet in het midden van de jaren 40 zegt Hickey dat kracht / krachtwerk cruciaal is. Onder de effecten van veroudering zijn een vermindering van kracht, spiermassa en flexibiliteit. Deze dalingen kunnen nike air max 1 kopen goedkoop worden verminderd, indien niet tegengegaan, door zware gewichten op te heffen als onderdeel van een wekelijks schema. De juiste trainingsroutine is slechts een onderdeel van de ontwikkeling van een loper. Om bereid te zijn om te winnen, zijn de juiste lopende schoenen en kleding essentieel. Ga door naar Eastbay om race-ready running gear van de meest vertrouwde merken te krijgen.
Parkeraubrey
 
Сообщения: 60
Зарегистрирован: Чт май 11, 2017 10:39 am










След.

Вернуться в Интернет-магазин

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1